دسته‌بندی نشده

بهترین تشک طبی برای دیسک کمر

دیسک کمر نوعی آسیب دیدگی است که در آن یک یا چندین دیسک بین مهره ها با فشار یا التهاب آسیب می بینند. خرید تشک مناسب کمر درد یکی از پارامتر های مهم است که در درمان دیسک کمر باید به آن توجه کنید و  همانطور که ساعات طولانی را در تخت خواب هستید اصلی ترین وظیفه ای که تشک باید در طول این مدت برعهده بگیرد حمایت اصولی از ستون فقرات است.یکی از روشهای درمان بهره مندی از بهترین حالت خوابیدن برای دیسک کمر است.

اگر به هر دلیلی با افزایش سن یا چاقی دیسک بین مهره‌ها (گردنی، قفسه سینه یا کمری) بیرون زدند اصطلاحا می گویند فرد دچار عارضه دیسک کمر شده است و زمانی که به دکتر مراجعه می کنید در ابتدا از نحوه خواب تان می پرپسد و توصیه می کند بهترین تشک طبی برای دیسک کمررا استفاده کنید. با بررسی این بیماری از نظر علمی احساس راحتی بیشتری در حین استراحت دارید. درخصوص این سوال که تشک طبی برای دیسک کمر چی بخرم ؟ با ما همراه باشید تا در این بخش به معرفی این موارد بپردازیم.

چه تشکی برای دیسک کمر خوب است؟

انواع مختفی از تشک ها وجود دارند که در این مقاله قصد داریم در مورد اینکه چه تشکی مناسب شماست صحبت کنیم اغلب تشک مخصوص کمر درد احساس سفتی یا خشکی را به مصرف کننده انتقال می دهد. و پزشکان ارتوپد بیماران را برای استفاده از این محصولات تشویق می کنند. این نوع را در به عنوان تشک های ارتوپدیک نیز می شناسند که فروش بالایی در میان اقلام طبی دارند. پیش از هر چیز به برند سازنده و کیفیت آن دقت داشته باشید. از آن جا که این کالاهای خواب به صورت مستقیم بر سلامت بدن شما تاثیر می گذارند، هرگز برای خرید این محصولات به قیمت کار اکتفا نکنید.

5 نکته مهم که قبل از خرید تشک برای دیسک کمر باید بدانید

برای انتخاب این محصولات کاربردی چند نکته اساسی مورد توجه کارشناسان قرار دارد که در این بخش به این موارد اشاره شده است:

  1.  نوع تشک مهمترین مولفه خرید برای بیماران دیسک کمر است. تشک های لاتکس، مموری فوم، تشک های بادی در بازار فروش ایران عرضه شده و هر یک بیشترین کارایی را برای این بیماران دارند. هر یک از انواع مدل های تشک موجود در بازار با میزان دوام به خصوصی ارائه می شوند.
  2.  میزان سفتی تشک در خصوص پشتیبانی استاندارد از وضعیت ستون فقرات نیز از نکات مهم انتخاب این محصولات به شمار می رود. سفتی مناسب تشک سبب تراز شدن ستون فقرات خواهد شد.
  3.  تشک شکا باید به گونه ای طراحی شده باشد که سبب تسکین دردهای ناحیه کمر شده و خواب راحتی برای شما به ارمغان آورد. با در نظر گرفتن این ویژگی، وضعیت ناحیه کمر شما در طولانی مدت بهبود می یابد. یک تشک استاندارد به خوبی از ناحیه ستون فقرات پشتیبانی کرده و دردهای این بخش را تسکین می دهد.
  4.  کیفیت متریال به کار رفته در این تشک ها یکی دیگر از عناصر مهم و کلیدی در خصوص خرید این محصولات به شمار می رود. در صورتی که در این تشک های لایه های تنفسی به کار رفته باشند، کیفیت محصول انتخابی افزایش می یابد.
  5.  توجه به ضمانت نامه محصول انتخابی تاثیر مثبتی بر کیفیت خرید انواع کالای خواب بر جای می گذارد. تشک های دارای گارانتی با اطمینان خاطر بیشتری از سوی مشتریان خریداری می شوند.

انواع تشک برای کمر درد کدام است؟

برای انتخاب بهترین تشک برای کمر درد باید به برترین مدل های این محصولات در بازار کالاهای خواب دقت داشته باشید. توصیه می کنیم هر یک از این تشک ها را بر اساس وزن افراد انتخاب کنید. تشک های مخصوص افراد سنگین و سبک با هم متفاوت هستند و میزان سفتی و نرمی آن ها در بخش های مختلف بدن با هم متفاوت است. برخی از پرفروش ترین تشک های بیماران دیسک کمر شامل موارد زیر هستند:

تشک لاتکس

تشک لاتکس با استفاده از مواد طبیعی ساخته شده و برای بیماران دیسک کمر مزایای بی شماری دارند. شما می توانید این تشک های مخصوص را زیر نظر پزشک خود نیز خریداری کنید. ساختار اصلی این محصولات کمی مشابه با تشک های مموری فوم طراحی شده است. خاصیت خنک کنندگی این تشک ها یکی از مهمترین ویژگی های آن ها به شمار می رود. در ساخت و آماده سازی این محصولات به جز مواد طبیعی از برخی مصنوعی نیز استفاده می شود. به همین خاطر در زمان خرید حتما به برند سازنده این اقلام نیز دقت داشته باشید.

تشک ترکیبی دیسک کمر

تشک های ترکیبی دیسک کمر یکی از بهترین محصولات و کالاهای خواب امروزی به شمار می روند. این محصولات برای قرارگیری صحیح عضلات بهترین گزینه هستند. این تشک ها را به نام تشک های هیبریدی هم می شناسند و اثر خنک کنندگی قوی دارند. انعطاف پذیری فوق العاده انواع تشک های هیبریدی یکی از مهمترین ویژگی های آن ها برای بیماران ناحیه کمر به شمار می رود. این محصولات اغلب با قیمت بیشتری نسبت به سایر محصولات موجود در بازار ارائه می شوند. به همین خاطر برای خرید آن ها باید به بودجه خود دقت داشته باشید.

تشک طبی مموری فوم

تشک طبی مموری فوم برای درد کمر قابلیت های بسیاری دارد و بر اساس انحنای اندام های مختلف بدن طراحی شده است. این مدل تشک برای کسانی که مشکلات حادی در ناحیه کمر خود ندارند مورد استفاده قرار می گیرد. ساختار متراکم تشک های مموری فوم یک ویژگی مهم در ساختار آن ها به شمار می رود. این تشک ها از التهاب پوست در نواحی مختلف بدن پیشگیری کرده و مزایای بی شماری برای کاهش دردهای عضلانی دارند. این دسته از کالاهای خواب برای بهبود دردهای ناحیه کمر و شانه ها نیز گزینه مناسبی به شمار می روند.

تشک طبی مخصوص دیسک کمر

تشک طبی مخصوص دیسک کمر نیز در سال های اخیر تولید شده و میزان سختی آن بین 85 تا 100 درصد است. البته بسیاری از افراد سالم هم این نوع تشک ها را می پسندند. میزان سفتی این تشک ها احساس خوشایندی برای افراد به وجود می آورد.

قیمت خرید تشک طبی فنری مناسب دیسک کمر

برای انتخاب بهترین تشک برای کمر درد باید به قیمت این مجموعه محصولات دقت داشته باشید. قیمت خرید تشک های طبی تاثیر به سزایی بر کیفیت این محصولات خواهد داشت. البته همیشه قیمت بالا نشان دهنده کیفیت تشک طبی نخواهد بود. قیمت انواع تشک طبی مخصوص دیسک کم بر اساس برند سازنده و مدل هر یک از این محصولات تعیین می شود.

اهمیت خرید تشک طبی فنری مناسب دیسک کمر

با انتخاب بهترین تشک برای کمر درد بسیاری از آسیب های بدنی افراد برطرف می شوند. با استفاده از آن ها وزن طبیعی بدن در حین استراحت در همه نقاط تشک پخش می شود. به این ترتیب از ایجاد فشار بالا بر روی اندام های مختلف پیشگیری خواهد شد. با وجود این قابلیت ها میزان فشار روی دیسک ها و کمر نیز به حداقل می رسد.
پشتیبانی از ستون فقرات و اندام های مربوط به کمر نیز یکی از مهمترین مزایای استفاده از این تشک ها به شمار می رود. به طور کلی با انتخاب یک تشک طبی مخصوص دیسک کمر دردهای شما در حین استراحت تسکین می یابد و خواب آرام تری را تجربه می کنید. این محصولات در طولانی مدت تاثیر مطلوبی بر بیماری های ناحیه کمر و ستون فقرات بر جای می گذارد.

نتیجه گیری

بهترین تشک طبی مخصوص دیسک کمر بسیاری از مشکلات شما را برای بهبودی بیماری خود برطرف می کند. هر یک از تشک های ارائه شده برای رفع مشکلات کمر، از الیاف باکیفیت و فوم های مرغوب تولید می شدند. در خصوص خرید تشک برای دیسک کمر به ضمانت نامه های معتبر تشک انتخابی خود دقت داشته باشید. هر یک از تشک ها از مارک های معتبر داخلی و خارجی وارد بازارهای فروش می شوند. شما می توانید پیش از تهیه تشک دیسک کمر با پزشک معالج خود نیز مشورت به عمل آورید. به این ترتیب بهترین ها را بسته به عارضه های ناحیه کمر انتخاب خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *